Få mere ud af dine medarbejdere med Excel kurser

19 februar 2019
Astrid Pedersen
Få mere ud af dine medarbejdere med Excel kurser

Som arbejdsgiver i en branche, hvor IT spiller en stor rolle for forretningens drift og vækst, er du sikkert obs på at holde medarbejdernes arbejdsredskaber up to date. Det er vigtigt for såvel trivsel og arbejdsglæde som for den effektivitet, med hvilken opgaverne bliver udført, at al hardware og software er state of the art, således at den mest optimale arbejdsgang og procedure faciliteres.

Her er det dog samtidig vigtigt at være opmærksom på det faktum, at en kæde ikke er stærkere end sit svageste led. Når du investerer i de nyeste værktøjer til dine medarbejdere, således at de kan give den max gas med deres arbejds opgaver, er det samtidig vigtigt, at de ved hvorledes disse redskaber anvendes og udnyttes optimalt. Ellers er du lige vidt – og i værste fald risikerer du, at medarbejdernes frustration over ikke at kunne anvende de nye værktøjer til maksimal kapacitet overstiger deres glæde ved de nye værktøjer.

Opgradér dine medarbejdere med et Excel kursus København

Det er, med andre ord, mindst lige så vigtigt at opgradere medarbejdernes kompetencer, som det er at investere i de nyeste computere og de smarteste applikationer. Faktisk vil du med de rette kurser kunne ruste dine medarbejdere til at varetage mange forskellige opgaver, som involverer alt fra regnskab til data manipulation, blot ved hjælp af standard applikationer i Microsoft Office pakken. Et særdeles anvendeligt program til dette formål er Microsoft Excel, som med fordel kan anvendes til stort set alle formål, som involverer beregning, data udtræk og data behandling samt generering af rapporter og grafiske / visuelle repræsentationer. Med det rette kursus i Excel behøver du ikke de store, dyre og specialiserede applikationer.

Du og dine medarbejdere vil blive overrasket over, hvor mange muligheder, der ligger i det tilsyneladende simple – men i realiteten særdeles alsidige – program Microsoft Excel.

Flere nyheder