Find den rette vicevært til din boligforening

21 september 2020
Astrid Pedersen

Er du ansvarlig for den praktiske drift og forvaltning af en boligforening og den tilhørende ejendom? Så burde du overveje at hyre en vicevært som kan forestå de daglige opgaver i forbindelse hermed – for eksempel trappevask, udskiftning af lyskilder, vedligeholdelse af døre og låse, pleje af grønne områder samt småreparationer.

Hvornår har jeg brug for en vicevært?

En vicevært er et stort aktiv for en boligforening med mange beboere – især hvis der til ejendommen hører større arealer som skal passes og vedligeholdes.

Samtidig opfylder en vicevært den vigtige funktion det er at have daglig kontakt til beboerne i ejendommen, således at de altid kan bede viceværten om hjælp eller stille spørgsmål i forbindelse med bygningen, de omgivende arealer eller vedkommendes egen bolig. Det skaber tryghed hos beboerne i en ejendom at der altid er en person de kan kontakte direkte hvis der springer et lysstofrør i cykelkælderen, hvis elevatoren ikke virker eller hvis der er opstået skader på bygningen eller inventaret heri.

En vicevært vil altid kunne træde til i akutte situationer og samtidig have en livline til håndværkere og andre fagpersoner som kan rykke ud med kort varsel. Det skal ikke være op til beboerne selv at skulle finde frem til disse, når man som forening har mulighed for at tilknytte en dygtig og kompetent vicevært. Og en sådan kan du finde hos Dahlin Ejendomsservice.

Vicevært service hos Dahlin Ejendomsservice – tryg og sikker håndtering af din ejendom

Dahlin Ejendomsservice er et Københavns baseret ejendomsservice firma som har specialiseret sig inden for vicevært og ejendomsservice løsninger til boligforeninger af alle typer og størrelser. Hos Dahlin Ejendomsservice kan du altid få et skarpt tilbud på professionel vicevært service, tilpasset netop din ejendom og forenings specifikke behov.

Du kan læse meget mere om Dahlin Ejendomsservice og vicevært service på dahlin-ejendomsservice.dk/vicevaert/

 

Flere nyheder